Drodzy studenci!
Chciałabym przypomnieć o wpłatach za czesne i inne płatności na Państwa indywidualne numery kont. Informacja dotyczy osób, które wpłacają należności na ogólne konto uczelni.

Proszę nie wpłacać należności na konto ogólne uczelni.

Jak znaleźć w wirtualnym dziekanacie swój indywidualny numer konta?

Proszę o zalogowanie się:

konto 1

Następnie należy przejść do zakładki FINANSE (dane do przelewów będą znajdować się w górnej zakładce).

konto 2

Dnia 16.02.2018 r. o godz. 15:00 odbędzie się dodatkowe seminarium dyplomowe z dr B. Pawłowską oraz egzamin poprawkowy z Analizy ekonomicznej, sala PSW Aula.

Dnia 23.02.2018 r. o godz. 15:00 odbędzie się egzamin poprawkowy z makroekonomii z dr B. Pawłowską, sala podana będzie w terminie późniejszym w gablocie na terenie Uczelni.

Dnia 17 02 2018 r o godz. 10:00 na Uczelni będzie lek. med. A. Urbanowicz w sali PSW 12.

Poniżej w do pobrania zakres godzinowy wraz z wykazem wykładowców oraz przedmioty do zaliczenia w ramach samokształcenia na semestr letni. 

BUNA

Informacja od dziekana dr Michała Makowskiego

Do dnia 23.02 do godz. 18.00 ostatecznie należy dostarczyć wszystkie zaległe prace zaliczające z przedmiotów, w ramach zajęć BUNA.

Termin rozliczeń poprawkowych z przedmiotów: Podstawy marketingu (sem. 1) oraz Systemy zarządzania jakością i środowiskiem (sem. 3) dnia 24.02 godz. 12.45.

Dnia 15 02 2018 r. w godz. 16:30 – 18:00 w sali PSW 15 będzie obecny na Uczelni dr A. Michalik.

Proszę o podejście starostów RM  roku 1-3 do Dziekanatu podczas najbliższego zjazdu, po listy na Zajęcia Praktyczne - semestr letni 2017/2018.

W zakłdace pliki do pobrania została uaktualniona baza pytań odnośnie egzaminu teoretycznego (dyplomowego) od marca 2018r. Obowiązują pytania wcześniejsze w Word i uaktualnione w Word. Pytania ,które były w PDF zostały anulowane.

W zakładce plan zajęć został zamieszczony szczegółowy harmonogram zajęć na sem. letni 2017/2018. Proszę o śledzenie planu zajęć bowiem w najbliższych dniach będzie ulegał zmianom z uwagi na optymalizacje planów poszczególnych wykładowców.

W czasie sesji egzaminacyjnej godziny pracy dziekanatu:

02.02.2018 (pt) 8:00 – 16:00

03.02.2018 (sb) 8:00 – 13:00

05.02 – 09.02.2018- 8:00 – 16:00 (godziny pracy poza terminami zajazdów)

10.02 (sb) – nieczynne

Począwszy od 12 02 2018 (godziny pracy tak jak w terminach zjazdów).

W czasie sesji egzaminacyjnej godziny pracy kancelarii:

02.02.2018- 8:00-16:00

03.02.2018 – 8:00-9:30, 11:30-13:00

09-10.02.2018- nieczynna

W czasie sesji egzaminacyjnej godziny pracy Punktu Informacyjnego:

02.02.2018-  14:00-18:30

03.02.2018- 8:00-17:00

04.02.2018- 8:00- 15:00

09.02.2018- 14:00-17:30

10.02.2018- 7:30- 14:30

11.02.2018- 9:00-14:30

Dnia 10 02 2018 r. na Uczelni nie będzie mgr Beaty Adamskiej. Osoby, które do tej pory nie uzyskały zaliczenia przedmiotu proszę o kontakt mailowy adabeata46@gmail.com