Rekrutacja śródroczna 2014/2015

UWAGA !!!

PRZEGAPIŁEŚ REKRUTACJĘ?

Powiślańska Szkoła Wyższa w Kwidzynie informuje, że w okresie

od 07.01.2015r. do 07.02.2015r.

uruchomiona zostanie rekrutacja śródroczna na rok akademicki 2014/2015 na kierunkach:

Bezpieczeństwo narodowe

Ekonomia

Wszelkie informacje o wymaganych dokumentach oraz zasadach rekrutacji można uzyskać

w Biurze Rekrutacji lub pod numerem telefonu (55) 279 58 73.

                                                                                               SERDECZNIE ZAPRASZAMY

 


Studia podyplomowe – Gerontologia i geriatria z podstawami zarządzania i organizowania opieki długoterminowej

Powiślańska Szkoła Wyższa w Kwidzynie organizuje dwusemestralne studia podyplomowe z zakresu:Gerontologii i geriatrii z podstawami zarządzania i organizowania opieki długoterminowej, dedykowanych dla lekarzy, pielęgniarek, fizjoterapeutów, pracowników socjalnych i samorządowych oraz innych osób zajmujących się opieką nad osobami starszymi i organizacją opieki długoterminowej.

Koszt kształcenia:

– opłata z tytułu czesnego 1400zł/ semestr

– opłata rekrutacyjna 100zł

Dla Absolwentów PSW zgodnie z regulaminem studiów przysługuje rabat w wysokości 50 %

Planowane rozpoczęcie zajęć Luty 2015.

Wszelkie informacje o wymaganych dokumentach oraz zasadach rekrutacji można uzyskać

w Biurze Rekrutacji lub pod numerem telefonu (55) 279 58 73.

                                                                                               SERDECZNIE ZAPRASZAMY !

Kierunek zostanie utworzony przy min. 30 osobach

 


Szlachetna Paczka w PSW

To już kolejny raz, kiedy Powiślańska Szkoła Wyższa przyłącza się do akcji SZLACHETNA PACZKA. Organizatorem jak zwykle zostali studenci Wydziału Zarządzania, kierunku Ekonomia, którzy zorganizowali zakupy i zbiórkę produktów dla jednej z rodzin z Kwidzyna.

Wszystkie produkty zostały zapakowane i bezpośrednio przekazane wybranej Rodzinie w sobotę 13.12.2014. Mamy nadzieję, że dzięki prezentom tegoroczne święta będą dla obdarowanej rodziny radośniejsze, czego – jako społeczność Powiślańskiej Szkoły Wyższej w Kwidzynie – serdecznie im życzymy.


Spotkanie opłatkowe

Przedświąteczny czas obfituje w spotkania opłatkowe w zakładach pracy. To czas kiedy możemy na chwilę zwolnić i skupić się na tym co nas łączy, cieszy, zapomnieć o tym co nas dzieli i smuci. To czas wzruszeń, refleksji i życzeń.

W sobotę 13 grudnia 2014r. odbyło się spotkanie opłatkowe w gronie kilkudziesięciu współpracowników Powiślańskiej Szkoły Wyższej.

W przepięknie udekorowanej sali przy cicho płynących z głośników kolędach pracownicy łamiąc się opłatkiem- symbolem pojednania i przebaczenia, znakiem przyjaźni i miłości, życzyli sobie nawzajem z okazji zbliżających się Świąt Bożego Narodzenia i Nowego Roku dużo zdrowia, pomyślności, szczęścia, zgody w rodzinie.

Następnie wszyscy uczestnicy przystąpili do biesiadowania. Był barszcz czerwony, przekąski i na koniec kawa z ciastem. Na zakończenie spotkania, jak co roku, nie zabrakło dla nikogo symbolicznego upominku.

 


Nowe numery czasopism BANK, EDS i FN już dostępne

141204 plakat komunikat o nowym nr pisma MF BANK EDS FN 1024x629

 

Załóż konto a otrzymasz bezpłatny dostęp do wszystkich elektronicznych wersji pism na portalualeBank.pl

 


Erasmus w Turcji – Nuh Naci Yazgan University

 

Zrzut ekranu 2014 12 03 o 19.39.08 1024x541

 

Dear Erasmus Coordinator;

We have already signed a number of agreements with European Universities in the context of Erasmus Mobility Programme. In addition, our Department of Politics and Public Administration have already signed an agreement with your University. Department of Economics students and academic staff are willing to participate in the Erasmus program in Poland. This demand is very high. Besides the training objectives, we believe that cultural visit is very important in the framework of Erasmus. We, the Department of Economics, want to sign the Erasmus agreement between our universities.

We are looking forward to establish a mutual collaboration between our universities. Upon your consent, we hope and wish to proceed with the bilateral agreement form.

Yours respectfully,

Prof.Dr. Emine KILAVUZ

The Head of Department of Economics

The Erasmus Coordinator of Department of Economics

ekilavuz@nny.edu.tr

Nuh Naci Yazgan University

Asst.prof.dr. S.Şaban ÖZSARIYILDIZ

Institutional  Coordinator

ssozsariyildiz@nny.edu.tr

NNY University

Address (Campus) :

Nuh Naci Yazgan Üniversitesi Yerleşkesi, Erkilet Dere Mah. Kocasinan, Kayseri/TURKEY Tel : +90 352 324 00 00/03 Fax : +90 352 324 00 04 E-mail :info@nny.edu.tr 

Web Adress : www.nny.edu.tr

 


Erasmus+ – Turcja

 

Dear Partner,

I am writing to you from Muţ Alparslan University in Turkey. 

I would like to inform you that we are accepting incoming students within Erasmus+ program beginning from this year.

We would be really glad to host your students in our institution.

Thanks for your interest.  

Kind Regards,

Ayţe Nur KAPCI

International Relations Office

Muţ Alparslan University

Tel: +90 436 213 00 13

E-mail: a_n_kilic@hotmail.com

erasmus afiţ yeni 723x1024

Muţ Alparslan University1 1024x548

Muţ Alparslan University2 1024x548


Šiauliai State College

 

 

SVK logo horizontalus 1024x341

 

Dear partners,

We are pleased to inform you, that you  can nominate your students for Erasmus+ studies or practice at Šiauliai State College for Spring semester of academic year 2014-2015.

The deadline for application is: the end of December.

Spring semester for studies: 02-02-2015 – 30-06-2015.

We also arrange practice placments can be arranged for summer.

On the following link you will be able to find what documents are required to apply to our institution. Link:http://www.svako.lt/en/the-department-of-international-relations-and-projects

Please note, that all the subjects and application details can be discussed before the mobility.

All application documents must be sent to the following email: g.ozekauskaite@svako.lt

If you have any questions, please do not hesitate and contact me. Thank you very much!

Pagarbiai,

Šiaulių valstybinė kolegija

Akademinio mobilumo ir projektų valdymo skyrius

Projektų koordinatorė

Gina Ožekauskaitė

Tel: 8-41 43 37 93

El. p. g.ozekauskaite@svako.lt

Best Regards,

Šiauliai State College

Department of Academic Mobility and Project Management

Project Manager

Gina Ožekauskaitė

Tel: 8-41 43 37 93

El.p. g.ozekauskaite@svako.lt

 

 


Otrzęsiny 2014 – kto nie był niech żałuje!!!

 

Otrzęsiny to jedna z najbardziej wyczekiwanych, co ważniejsze, pierwsza w kalendarzu akademickim oficjalna impreza zorganizowana przez Samorząd Studencki. Jest ona adresowana w sposób szczególny do żaków pierwszego roku, którzy chcąc należeć do elitarnego klubu studentów muszą poddać się rytualnemu „koceniu”.

Otrzęsiny studenckie to jednak nie tylko muzyka, taniec i dobra zabawa. „Kotki”, czyli najmłodsi stażem studenci musieli przejść przez szereg prób, by w końcu stać się pełnoprawnymi studentami. Były konkurencje kulinarne, manualne i intelektualne. „Kotki” piły mleczko z miseczki bez wspomagania się rękoma, reklamowały różne przedmioty np.: kalosz i jego nowe zastosowanie, tańczyły z miotłą, malowały innych uczestników – makijaż obowiązkowy „kociak”, dla najodważniejszych próba zaprezentowania dyscyplin sportowych: sumo, korrida i jazda konna. Byli śmiałkowie, którzy spróbowali swoich sił w Karaoke, melodia obowiązkowa dla wszystkich „Jedzie pociąg”. Udział w „koceniu” to możliwość by posmakować prawdziwego życia studenckiego.

Na koniec zabawy „Kotki” musiały bez wyjątku złożyć ślubowanie następującej treści:

 

My koty, przysięgamy na mamę i tatę oraz na Bolka i Lolka, że obca nam będzie swawolka.
W związku z tym uroczyście ślubujemy:

Nie uciekać przed Dziekanem, gdy przed oblicze swe woła.

Miłować wykładowcę swego, jak siebie samego.

Na widok starszego studenta oddawać ukłon uroczysty.

Na uczelnię pilnie uczęszczać i wiedzę swą zagęszczać.

W domu pilnie się uczyć i na ploteczki się nie włóczyć.

Powyższych przykazań przestrzegać sumiennie, gdyż są niepodważalne i święte!

Pamiętajcie Kocięta jesteście zobowiązane do rzetelnego przestrzegania zasad studenckich.

Tradycją jest, że podczas otrzęsin Jury wybiera „KOTA ROKU”, który otrzymuje Dyplom, karmę dla kociaka i zostaje wyposażony we wszelkie kocie atrybuty: uszka, ogonek i stosowny makijaż. W tym roku zaszczytu bycia „KOTEM ROKU” dostąpiła Katarzyna Kwiecińska. Gratulujemy wyróżnienia.

Jak co roku tak i w tym, otrzęsiny przyciągnęły rzeszę studentów nie tylko pierwszego roku. Impreza udowodniła, że dobra zabawa łączy wszystkich bez względu na kierunek, rocznik- studenta czy studentki. Pewne jest natomiast, iż owocowała w wiele nowo zawartych znajomości a wyjątkowa dawka energii i pozytywnych emocji pomogły naładować akumulatory na cały przyszły rok studiowania. Dzięki tej imprezie życie w murach uczelni nabierze kolorów a dla wielu stanie się początkiem czegoś nowego.

 


TARGI, TARGI…

t1

Doskonałą okazją do zaprezentowania Powiślańskiej Szkoły Wyższej są targi edukacyjne, w czasie których możemy zapoznać zainteresowanych z naszą ofertą edukacyjną.

Targi edukacyjne organizowane są z myślą o osobach, które stają przed wyborem najlepszej drogi kształcenia. Jest to miejsce spotkań uczniów, nauczycieli, rodziców a także dorosłych poszukujących aktualnych i rzetelnych informacji na temat możliwości edukacyjnych w regionie, kraju i za granicą.

 

t2

 

To jedno z większych wydarzeń mających na celu prezentację szerokiej oferty szkół publicznych i prywatnych, uczelni wyższych.

Pierwsza z wielu takich imprez, w której wzięliśmy udział w tym roku akademickim odbyła się w Tczewie, 23 października 2014 r., w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP. Podczas targów zaprezentowaliśmy nasze stoisko, rozdawaliśmy ulotki, materiały promocyjne i gadżety. Pokazaliśmy jakie możliwości na zdobycie wykształcenia i zawodu daje PSW. Zaprezentowaliśmy nasze osiągnięcia, sukcesy i ciekawostki z życia społeczności szkolnej.

 

t3

 

Z myślą o Tobie, uruchomiliśmy nowy kierunek studiów Bezpieczeństwo Narodowe, studia I stopnia.Student w trakcie nauki poznaje istotę bezpieczeństwa, jego uwarunkowania i zasady funkcjonowania podmiotów realizujących zadania z zakresu bezpieczeństwa i obronności. Absolwenci kończąc studia mają możliwość podjęcia pracy w: rządowych i samorządowych instytucjach publicznych, zespołach reagowania kryzysowego, Służbie Wywiadu i Kontrwywiadu Wojskowego, Policji, Inspekcji Transportu Drogowego, Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Centralnym Biurze Antykorupcyjnym, Biurze Ochrony Rządu, Agencji Wywiadu, Straży Granicznej, Celnej i Więziennej, Straży Ochrony Lotnisk, Państwowej Straży Pożarnej, Formacjach Obrony Cywilnej Kraju.

Na każdym etapie życia jesteśmy zmuszeni do podejmowania ważnych decyzji, nierzadko takich, które mają wpływ na nasze dalsze życie.  Takim wyborem jest na pewno wybór szkoły i dalszej drogi rozwoju intelektualnego.  W podjęciu tej trudnej i ważnej decyzji na pewno pomoże udział w Targach Edukacyjnych.

 

 


 

V Międzynarodowa Konferencja Naukowa – Oblicza dobrobytu – relacja

 


Info. for Spring nominies from SK BRATISL 02 – Faculty of Management CU

 
logo uk
 

Dear partner/coordinator

Please inform/provide your students nominated to our faculty for Spring term by folloving inforamtion

Promo video:

https://www.youtube.com/watch?v=7-g8zbXhgNA

All useful information for Incoming Erazmus students you’ll find on our Web  /also list of courses…/:

http://www.fm.uniba.sk/index.php?id=633 = first line

http://www.fm.uniba.sk/index.php?id=1945 = step by step info how to apply to our institution and also for accommodation

You have to make on line application –  The Application Form for Erasmus+ study for Spring term is availabe since 1st September, 2014 , deadline is November 15,2014 http://www.fm.uniba.sk/index.php?id=2552

With on line application, student photo should be submit /this should be official pasport type of photo with bright background, in JPG format/    

If any problems / questions do not hasitate to contact our Office, we’ll keep you informed. 

Sincerely

PhDr. Viera Bennarova

Head of International Office

LLP/Erasmus Coordinator

viera.bennarova@fm.uniba.sk

International Office

Faculty of Management

Comenius University in Bratislava

Odbojarov 10

P.O.Box 95

820 05 Bratislava

Slovakia

Tel: +421 2 50 117 478

Fax: +421 2 50 117 479

 


Application procedure at Kazimieras Simonavicius University (Lithuania)

 
KSU logo red background RGB 1 1024x264
 

Dear Partners,

Warm greetings from Vilnius!

We are looking forward to hosting your students for an exchange semester during the spring semester of the academic year 2014/2015.
We would like to take this opportunity to inform you about the application process.

1. Nomination
Please make sure to nominate your students before they apply. You may send your nominations toruta.vysniauskiene@ksu.lt

2. Application
After being nominated, documents need to be sent until December 31, 2014. Information on required documents can be found on our website:

http://www.ksu.lt/international/erasmus/?lang=en

3. Study Programs
In 2015 spring semester we offer the courses in English in Entrepreneurship & Management, Creative and Cultural Industries and Law study field.

The list of courses can be found on our website:

http://www.ksu.lt/international/erasmus/?lang=en

4. Academic Calendar summer semester 2015
When organizing their stay abroad, your students should keep in mind our academic calendar.

Academic Calendar 2015

Spring semester February 09 – May 29

Spring examination session June 1 – June 30

A self study week April 06 – April 12

Summer vacation July 6 – August 31

For any further questions you or your students might have please feel free to contact us anytime or visit our website:


http://www.ksu.lt/international/erasmus/?lang=en


We look forward to welcoming your students!

Best regards,

Ruta Vysniauskiene

International Relations Office

Mob. +370 521 35 172 
Tel. + 370 686 34 423

ruta.vysniauskiene@ksu.lt

J.Basanavičiaus st. 29A
LT-03109, Vilnius, Lithuania

Tel./fax +370 5 213 5172

ksu@ksu.lt
www.ksu.lt

 


VI Edycja Konkursu „Odkrywamy Talenty na Pomorzu”

talenty

 

Witam serdecznie,

Mam zaszczyt zaprosić uczniów szkół podstawowych, gimnazjów i szkół
ponadgimnazjalnych, studentów dziennych i zaocznych, studentów Uniwersytetu
Trzeciego Wieku, absolwentów szkół zawodowych i średnich oraz uczelni
wyższych z województwa pomorskiego do wzięcia udziału w VI edycji Konkursu
„Odkrywamy talenty na Pomorzu”. Szczegółowe informacje dotyczące przebiegu
Konkursu znajdują się w załączonym Regulaminie oraz na stronie
http://www.talentypomorza.pl/

Termin nadsyłania zgłoszeń wraz z pracami upływa 31 grudnia 2014 roku.

Roman Liebrecht

Prezes Zarządu

Regionalnego Stowarzyszenia

Naukowo – Edukacyjnego

 


Pielęgniarki / Pielęgniarze – bezpłatny dostęp do Wirtualnej czytelni IBUK

 

W roku akademickim 2014/2015 Nasza Uczelnia uruchomiła dla Państwa dostęp do Wirtualnej czytelni IBUK. Także bezpłatny dostęp do Wirtualnej czytelni IBUK zapewnia swoim członkom Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych. W związku z tym,  jeśli jesteście członkami Okręgowych Izb Pielęgniarek i Położnych możecie taki dostęp uzyskać składając wniosek do OIPiP. Wówczas dostaniecie na adres poczty elektronicznej kod PIN.

Z czytelni IBUK możecie Państwo korzystać za pomocą komputera, laptopa, tabletu czy też smartfona. Platforma ta umożliwia nie tylko czytanie książek, ale także zaawansowaną pracę z tekstem w tym: sprawdzać znaczenie wyrazów w słownikach i encyklopediach PWN, korzystać z szybkiego podglądu pełnych tekstów lub stworzyć własną półkę książek, dodawać zakładki, robić własne notatki bezpośrednio w książce, wyszukiwać słowa i frazy, tagować ważne fragmenty.

Serdecznie zapraszam do skorzystania.

mgr Natalia Parus – Specjalista ds. administracyjnych

 


 

Inauguracja roku akademickiego 2014/2015

 


KONKURS dla studentów: zaprojektuj okładkę Magazynu „Teraz Polska”!

 

plakat 2

Szanowni Państwo,

Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska” przypomina, że trwa Konkurs na okładkę Magazynu „Teraz Polska”.  Nagrodą główną jest publikacja zwycięskiego projektu w formie okładki kwartalnika „Teraz Polska” Nr 4/2014 oraz nagroda pieniężna w wysokości 2000 zł.

Temat projektu okładki powinien być zgodny z przesłaniem pisma, propagującego postawy pro-obywatelskie, nowoczesny patriotyzm oraz Polskę, jej gospodarkę, naukę i kulturę.

Na zgłoszenia czekamy za pośrednictwem formularza online na stronie www.terazpolska.pl do 11.11.2014

Komplet dokumentów zgłoszeniowych składa się z:

  • Pliku PDF 215 x 240 + 5mm spad;  o rozdzielczości – 300 dpi;  CMYK;  teksty na krzywych;
  • Pliku poglądowego JPG,
  • Pliki PDF i JPG powinny mieć taką samą nazwę, różną od imienia i nazwiska Autora,
  • Formularza zgłoszeniowego wypełnionego w trybie on-line: http://www.terazpolska.pl/pl/konkurs-na-okladke-formularz

Więcej informacji:  http://www.terazpolska.pl/pl/a/Konkurs-na-okladke-magazynu-Teraz-Polska

Będziemy wdzięczni za pomoc w promocji wydarzenia:

https://www.facebook.com/events/1516463071934966/

Informacja o konkursie – pobierz

 ***

Okładka Magazynu „Teraz Polska” jest swoistą formą galerii, miejscem prezentacji wypowiedzi polskich twórców na temat patriotyzmu i polskości, ale bez patosu i zbędnych uniesień. Okładkę pierwszego numeru przygotował Jan Sawka i była to ostatnia praca artysty przed śmiercią w 2012 roku. Następne okładki przygotowywali m.in: Andrzej Pągowski, Waldemar Świerzy, Ryszard Kajzer, Henryk Chyliński czyRafał Olbiński. Wraz z rozwojem pisma redakcja postanowiła przeznaczyć miejsce na okładce także dla młodych twórców – studentów polskich szkół artystycznych. W ten sposób narodził się pomysł na konkurs, w którym nagrodą (oprócz finansowej) jest publikacja oraz promocja młodych artystów na równi z najlepszymi.
plakat okladki prev1 724x1024

 


Polecamy nowy numer „Kuriera Finansowego”

 

kfin

 


„Wiedza on-line” – bezpłatny dostęp do pism ekonomicznych

 

gora 1


UWAGA!!

Studenci, nauczyciele akademiccy i pracownicy naukowi Powiślańskiej Szkoły Wyższej w Kwidzyniedzięki udziałowi w programie Związku Banków Polskich pt. „Wiedza on-line” otrzymują bezpłatny dostęp do archiwalnych i bieżących wydań pism:

„Miesięcznik Finansowy BANK”,

„Nowoczesny Bank Spółdzielczy”,

„Kurier Finansowy”,

„Finansowanie Nieruchomości”,

„Europejski Doradca Samorządowy”.

Aby skorzystać z Programu wystarczy kliknąć TAK i zarejestrować się na stronie aleBank.pl.

Zachęcamy do udziału w Programie.

 

gora 2

 


 

Kody dostępu do elektronicznej biblioteki IBUK Libra

ulotka 1

Uwaga studenci!

Kody dostępu do elektronicznej biblioteki IBUK Libra do pobrania w biurze rekrutacji

(parter, pok. nr 7)

plakat a3

Instrukcja korzystania z biblioteki IBUK LIBRA – pobierz

Przejdź do IBUK LIBRA

 

 


Buduj z nami nowe kadry liderów społecznych zmian! Przystąp do programu Ambasadorów CSR!

 

Program Ambasadorstwa CSR jest jedną z inicjatyw Ligi Odpowiedzialnego Biznesu, któraskupia wokół siebie młodych, energicznych ludzi chcących nie tylko zdobywać wiedzę, ale przede wszystkim działać na rzecz swojego środowiska lokalnego! Program skierowany jest do studentów i studentek z całej Polski.Działając w programie wspierasz ideę społecznie odpowiedzialnego biznesu (ang. Corporate Social Responsibility, CSR). Masz możliwość działania na rzecz zmian społecznych w swoim regionie. Edukuj innych razem z nami! Buduj społecznie odpowiedzialny biznes!CSR to zasady funkcjonowania biznesu w społeczeństwie, które przejawiają się na płaszczyźnie zrównoważonego rozwoju, poszanowania środowiska naturalnego, pracowników, partnerów biznesowych oraz społeczności lokalnej.Jakie korzyści płyną z uczestnictwa w programie Ambasadorów CSR?Jest to jedyny w Polsce tak prestiżowy program edukacyjny dotyczący CSR!
Ambasadorzy CSR będą:
– uczestniczyć w seminariach, spotkaniach z praktykami i teoretykami zajmującymi się CSR
– mieć kontakt ze światem biznesu, polityki, organizacji pozarządowych i studenckich kół naukowych z całej Polski
– organizować wydarzenia edukujące o CSR w swoich środowiskach lokalnych
– uczestniczyć w licznych szkoleniach, konferencjach oraz warsztatach dotyczących CSR
– nawiązywać nowe znajomości ze studentami i studentkami zainteresowanymi CSR
– otrzymywać bezpłatne publikacje
– uczestniczyć w wydarzeniach jako przedstawiciele LOB– mieć kontakt z polskimi start up, których podstawą są zasady CSRPonadto, najaktywniejsi Ambasadorzy CSR mają szansę na:– atrakcyjne nagrody
– płatny staż w firmie partnerskiej LOB
– płatny staż w Forum Odpowiedzialnego Biznesu – największej i najstarszej organizacji pozarządowej w Polsce promującej CSR
– uczestnictwo w programie „Staże w CSR-ze”
– uczestnictwo w programie Mentorów LOB (w roku akademickim 2015/2016)

PARTNERZY LIGI ODPOWIEDZIALNEGO BIZNESU:

Rekrutacja trwa do 22 października 2014 r.!Uczestnictwo w programie jest całkowicie bezpłatne. Chcesz dowiedzieć się więcej?Wejdź na www.lob.org.pl (zakładka: Program Ambasadorów CSR)
oraz www.facebook.com/LigaOdpowiedzialnegoBiznesu
lub napisz do nas na adres: aleksandra.nowak@fob.org.pl lub piotr.sobolewski@fob.org.plLigę Odpowiedzialnego Biznesu wspierają:
Partnerzy: Forum Odpowiedzialnego Biznesu, PGNiG, Fundacja Kronenberga przy CitiHandlowy, Orange
Patron honorowy: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwo GospodarkiPatroni medialni: CR Navigator, Manko.pl, Kariera.com.pl, odpowiedzialnybiznes.pl, biznes.pl, dlaStudenta.pl, eurostudent.pl, kampaniespoleczne.pl, studentnews.pl, Semestr.pl, gazetapraca.pl, ekorynek.com***Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest najstarszą i największą organizacja pozarządową w Polsce, która zajmuje się koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu w kompleksowy sposób. Forum to organizacja typu think-and-do-tank, będąca rzecznikiem prowadzenia biznesu w sposób odpowiedzialny, czyli biorący pod uwagę wpływ przedsiębiorstwa na środowisko i społeczeństwo. Wyznaczamy trendy i kierunki odpowiedzialnego biznesu i zrównoważonego rozwoju w Polsce. Więcej informacji na stronie www.odpowiedzialnybiznes.pl.Rekrutacja Ambasadorzy plakat

 


 

„To już jest koniec…” – wręczenie dyplomów 2014

 


VII edycja Konkursu na najlepszą pracę magisterską o tematyce gender

 
 
gender
 
Instytut Badań Literackich PAN
Fundacja Gender Center
Podyplomowe Gender Studies im. Marii Konopnickiej i Marii Dulębianki przy IBL PAN
Podyplomowe Gender Mainstreaming przy IBL PANogłaszają
VII edycję Konkursu na najlepszą pracę magisterską o tematyce gender

Regulamin konkursu:
1. Do konkursu mogą być zgłaszane prace magisterskie z zakresu nauk humanistycznych i społeczno-ekonomicznych, mieszczące się w obszarze szeroko pojętych studiów kobiecych, gender i queer studies.
2. W konkursie wziąć mogą udział prace obronione w roku akademickim 2013/14 w Polsce i za granicą.
3. W konkursie mogą wziąć udział prace napisane w języku polskim i angielskim (prace w innych językach można złożyć po uzyskaniu zgody sekretarza konkursu (patrz punk 13).
4. Laureat/ka głównej nagrody konkursu otrzyma dyplom oraz prawo do bezpłatnych studiów na Podyplomowych Gender Studies przy IBL PAN lub Podyplomowych Gender

Mainstreaming przy IBL PAN; oprócz nagrody głównej jury będzie mogło przyznać także wyróżnienia.
5. Nagrody i wyróżnienia mogą być przyznawane równolegle w dwóch dziedzinach: nauk humanistycznych (literatura, sztuka, historia, filozofia itp.) oraz społeczno-ekonomicznych(socjologia, prawo, ekonomia itp.).
6. Nagrodę i wyróżnienia przyznawać będzie jury w składzie: prof. dr hab. Monika Płatek, dr. Agata Adamiecka, dr. Katarzyna Czeczot, dr Maciej Gdula, dr. Iwona Kurz, dr Lena Magnone, dr Agnieszka Mrozik, dr Katarzyna Nadana-Sokołowska, dr Monika Rudaś-Grodzka, dr Katarzyna Sierakowska, dr Sylwia Spurek, dr Katarzyna Szumlewicz.
7. Skład jury może ulec zmianie.
8. Zgłoszenie do konkursu powinno zawierać:
a) jeden wydrukowany egzemplarz pracy;
b) pracę w wersji elektronicznej (CD itp. – obwoluta płyty powinna być podpisana);
c) opinię rekomendującą pracę na konkurs (napisaną przez promotora lub – w wyjątkowych sytuacjach – inną osobę co najmniej ze stopniem dr hab.); d) dane kontaktowe autora pracy (adres, telefon, e-mail);
e) poświadczenie dziekanatu o obronie pracy wraz z datą obrony;
f) oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych w zakresie związanym z uczestnictwem w konkursie.
9. Prace należy przesłać w terminie do 10 września 2014 r. na adres: Monika Rudaś-Grodzka, Instytut Badań Literackich PAN, Nowy Świat 72, 00-330 Warszawa.
Prace obronione w okresie od 1 do 30 września 2014 można przesłać do 5 października 2014 roku. Prace obronione przed 1 września, a nadesłane po 10 września nie będą dopuszczone do konkursu. Za datę złożenia pracy w przypadku przesyłki pocztowej będzie uznana data na stemplu pocztowym.11. Prace nadesłane na konkurs nie podlegają zwrotowi: wersja elektroniczna będzie przechowywana w archiwum konkursu, a drukowana zniszczona po upłynięciu 1 roku od złożenia pracy na konkurs (w tym czasie jej autor może ją odebrać osobiście, po skontaktowaniu się z sekretarzem konkursu).12. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi nie później niż w dniu 26 października 2014 r.13. Decyzja jury jest ostateczna i nie przysługuje odwołanie od niej.14. Pytania w sprawie konkursu należy kierować na adres osoby pełniącej funkcję sekretarza konkursu, dr Katarzyny Nadanej-Sokołowskiej: katarzyna.nadana-sokolowska@ibl.waw.pl.

 


„Teraz Polska Promocja” – konkurs na pracę magisterską

 

 

Absolwenci!

Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego informuje, iż ruszył VIII Konkurs „Teraz Polska Promocja”.   Na laureatów najlepszych prac magisterskich dotyczących promocji Polski czekają nagrody pieniężne – o łącznej wartości ok.  50.000 zł., publikacje, a także praktyki i staże. Szczegóły w załączniku:

– informacja o konkursie

 

teraz polska

 

 


Nadanie uprawnień Wydziałowi Zarządzania

 

 

Wydział Zarządzania Powiślańskiej Szkoły Wyższej w Kwidzynie Decyzją Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego otrzymał uprawnienia do prowadzenia studiów pierwszego stopnia na kierunku „bezpieczeństwo narodowe” o profilu praktycznym. Decyzja została poprzedzona Uchwałą Nr 378/2014 Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej pozytywnie opiniującej wniosek Powiślańskiej Szkoły Wyższej w Kwidzynie o nadanie Wydziałowi Zarządzania uprawnień do prowadzenia na kierunku Bezpieczeństwo narodowe kształcenia na poziomie studiów pierwszego stopnia o profilu praktycznym.

 

decyzja 1

decyzja 2

 

 


CZY TO TY JESTEŚ ABSOLWENTEM ROKU 2014? KONKURS ADZUNA

 

Adzuna połączyła siły z najlepszymi specjalistami ze świata biznesu oraz firmami, aby wybrać i nagrodzić najwybitniejszych absolwentów 2014.

Sytuacja zawodowa absolwentów potrafi być trudna, co w dużej mierze wynika ze znacznej konkurencji na rynku pracy. W Polsce nie brakuje utalentowanych studentów, jednak aby zabłysnąć, należy wybić się ponad tłum i dać się zauważyć przyszłemu pracodawcy. Szczególnie osoby stawiające pierwsze zawodowe kroki potrzebują możliwości przedstawienia swoich atutów. Chcielibyśmy dać tegorocznym i zeszłorocznym absolwentom możliwość zaprezentowania się z jak najlepszej strony i ułatwienia sobie startu na pierwszym etapie kariery.

Zasady udziału

Osoby chcące wziąć udział w konkursie muszą odpowiedzieć na kilka krótkich pytań i opisać co sprawia, że wybijają się ponad tłum. Zgłoszenia można wysyłać do 22 sierpnia 2014. 

Nagrody

Zwycięzca otrzyma możliwość odbycia praktyki zawodowej w prestiżowej firmie (m.in. Google, L’Oreal, Sony, eBay), nagrodę pieniężną w wysokości 5000 PLN, „klinikę CV” oraz sesję mentorską z przedstawicielem świata biznesu.

W zeszłym roku konkurs został zorganizowany przez Adzuna UK, a profile finalistów oraz uniwersytetów przez nich reprezentowanych zostały przedstawione przez takie publikacje jak The Sunday Times, The Telegraph, The Evening Standard oraz otrzymały ponad 100,000 odsłon na portalach społecznościowych.

Aby wziąć udział w konkursie oraz uzyskać dodatkowe informacje należy odwiedzić stronę:http://www.adzuna.pl/graduate-of-the-year.html.

Życzymy powodzenia!

Zespół Adzuna

 


Nabór na kierunek Pielęgniarstwo – studia pomostowe


plakat pomost

 


Nowy kierunek – Bezpieczeństwo Narodowe

 

 

Powiślańska Szkoła Wyższa w Kwidzynie –  zaprasza na nowy kierunek studiów.

Informujemy, że Prezydium Polskiej Komisji Akredytacyjnej pozytywnie zaopiniowało wniosek Powiślańskiej Szkoły Wyższej w Kwidzynie o nadanie Wydziałowi Zarządzania uprawnień do prowadzenia na kierunku Bezpieczeństwo narodowe kształceniana poziomie studiów pierwszego stopnia o profilu praktycznym. 

 

PSW BEZPIECZEŃSTWO NARODOWE

 


Pielęgniarstwo pomostowe – podnieś kwalifikacje


20

 

 


 

Studenci PSW zorganizowali Dzień Dawcy Szpiku Kostnego

 

 

Wspaniali studenci Powiślańskiej Szkoły Wyższej, we współpracy z fundacją DKMS, zorganizowali dnia 31 maja 2014 r Grudziądzki Dzień Dawcy Szpiku Kostnego.

W Polsce co godzinę ktoś dowiaduje się, że jest chory na białaczkę- raka krwi. Dla wielu chorych jedyną szansą na życie jest przeszczep szpiku lub komórek macierzystych od Dawcy niespokrewnionego.
Prawdopodobieństwo znalezienia Dawcy wynosi 1:20 000, a nawet 1 do kilku milionów. To właśnie sprawia, że poszukiwania są tak trudne.

 

151617

1819

 


 

Konkurs na pracę magisterską lub licencjacką z zakresu skarbowości korporacyjnej

ogloszenie1

 


Ogólnopolski konkurs giełdowy „INDEX the Investment Challenge” 

 
INDEX CHELLENGE
 
INDEX the Investment Challenge to ogólnopolski konkurs giełdowy, który ma na celu promowanie tematyki giełdowej, dając szansę na pomnażanie kapitału zarówno na wzrostach jak i spadkach wartości akcji (tzw. krótka sprzedaż).

Już od 26 maja macie okazję do sprawdzenia Waszych umiejętności inwestując wirtualne pieniądze w akcje spółek z indeksu WIG 30.

Uczestnicząc w konkursie macie szansę sprawdzić swoją intuicję giełdową w szybko zmieniających się warunkach, a także wygrać atrakcyjne nagrody takie jak: bony pieniężne na zakupy w prestiżowych salonach odzieżowych, kursy przygotowujące do egzaminów na Maklera Papierów Wartościowych czy też Doradcy Inwestycyjnego oraz nagrody książkowe.

Zmagania w INDEX the Investment Challenge potrwają do 13 czerwca, a najlepsi gracze zostaną zaproszeni na uroczystą galę finałową, która odbędzie się 4 lipca w Sali Notowań Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie.

Zarejestruj się już dziś! Zapisy trwają do 6 czerwca.
http://goo.gl/2Sn3jx 

Bądź na bieżąco i śledź nasz fanpage na Facebooku:
http://goo.gl/75g6IP

 


IV edycja Konkursu na najlepszą pracę magisterską z zakresu problematyki rynku pracy

 
Dyrektor Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku zaprasza do udziału w IV edycji Konkursu na najlepszą pracę magisterską z zakresu problematyki rynku pracy.Tematyka prac magisterskich powinna obejmować w szczególności takie zagadnienia jak: polityka rynku pracy, Fundusze Strukturalne i ich wpływ na rynek pracy, działalność instytucji rynku pracy, działania sektora organizacji pozarządowych na rynku pracy, aktywizacja zawodowa i jej efektywność, poradnictwo zawodowe, zawodoznawstwo, kształcenie na potrzeby rynku pracy, kształcenie ustawiczne, przedsiębiorczość i wpływ organizacji gospodarczych na kształt rynku pracy, potrzeby gospodarki regionalnej i przedsiębiorców w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim, rozwój pracowników i ich mobilność zawodowa, migracje za pracą, wpływ procesów gospodarczych na zmiany i przemieszczanie zasobów pracy, praktyki organizacyjne wpływające na jakość kapitału ludzkiego, dyskryminacja na rynku pracy (szczegóły w regulaminie konkursu).Konkurs skierowany jest do autorów prac magisterskich obronionych w terminie od 1 stycznia 2013 r. do 22 października 2014 r. na uczelniach prowadzących działalność dydaktyczną na terenie województwa pomorskiego.Dla autorów najlepszych prac przewidziano nagrody rzeczowe:
– I stopnia – laptop,
– II stopnia – tablet,
– III stopnia – cyfrowy aparat fotograficzny.Fragmenty prac laureatów, za zgodą autorów, zostaną opublikowane na łamach biuletynu „Kurs na pracę”, wydawanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku, a także zamieszczone na stronie internetowejwww.wup.gdansk.plTermin nadsyłania zgłoszeń upływa 22 października 2014 r.Szczegółowe warunki udziału w konkursie określono w regulaminie konkursu, dostępnym na stronie internetowej www.wup.gdansk.pl/konkursmgr/

 

konkurs praca magisterska

 


 

To już tradycja

 

 Juwenalia, Święto Studentów z całą pewnością wpisało się już na stałe do kalendarza imprez organizowanych przez Powiślańską Szkołę Wyższą. Tegoroczne Święto Studentów odbyło się 30 maja 2014r. podczas „Rockowej Majówki”, której organizatorem było Kwidzyńskie Centrum Kultury oraz Powiślańska Szkoła Wyższa. Podczas studenckiego święta wspólnie bawią się przedstawiciele władz uczelni, wykładowcy, studenci a także mieszkańcy Kwidzyna.
 
12

Uroczystość nie odbyłaby się bez oficjalnego przekazania władzy akademickiej oraz klucza do bram miasta braci studenckiej a także uroczystego przemarszu studentów na tereny rekreacyjne „Nad Liwą” gdzie podczas „Rockowej Majówki” na scenie zagrały takie zespoły jak: BN Typek, BN1, Fire, VanReyals, SFK, BN2, Con-fusion, In Volved, Enter, Driq, Special Medicine, a także Underfate. Gwiazdą wieczoru był zespół Akurat.
 
34

Juwenalia to szereg atrakcji. Dla fanów sportu przygotowaliśmy turniej piłki nożnej College Cup, na terenach rekreacyjnych „Nad Liwą” można było wziąć udział w loterii fantowej, poczęstować się kulinarnymi specjałami, skorzystać z bezpłatnych badań medycznych i oczywiście dowiedzieć się więcej o ofercie edukacyjnej Powiślańskiej Szkoły Wyższej. Dodatkowo w tym roku studenci zorganizowali dla mieszkańców pokaz ratownictwa medycznego, który zgromadził sporą widownię. 
 
56
 
Podczas oficjalnego otwarcia Juwenaliów prof. dr hab. Krystyna Strzała, Pełnomocnik Rektora ds. Nauki i Współpracy wręczyła puchary uczestnikom turnieju „College Cup” a także uhonorowała dyplomami laureatów konkursu plastycznego pt.: „KWIDZYN MOJE MIASTO”. Były także podziękowania dla firm za okazaną pomoc podczas organizacji Juwenalii 2014.
 
78
W tym roku chcielibyśmy bardzo serdecznie podziękować fundatorom nagród oraz sponsorom za okazaną pomoc:
Firmie WAXO, Katarzyna i Roman Warelich, sprzedaż kredytów bankowych oraz projektów budowlanych;
Firmie „biuroserwis ALTRAVOX pro”, Agata Szarfemberg, hurtownia papiernicza działająca na terenie Kwidzyna i okolic;
Piekarnia cukiernia RUTKA
Zakład Piekarniczy „UNIPIEK”, Mariusz Kwaśniak
Zakład Masarniczy „SOSNOWSCY”
Studio Telewizyjne „KAMENA”, Adam Kamiński
Tereny Rekreacyjno-Wypoczynkowe „MIŁOSNA”
PSS „SPOŁEM”, Jacek Dagil
 
910Pogoda sprzyjała, humory również, więc do wspólnej zabawy, trwającej do późnych godzin nocnych, nie trzeba było nikogo namawiać.
11121314j2014

DPWiR